Korta klipp

Jag har suttit i flera timmar och försökt få ihop en film från både senaste löshoppningen och hoppträningen. Har provat på tre olika datorer och på varje dator är det olika fel. På min står det att "det uppstått ett fel", på stationära blir filmerna lite långsammare än normalt så det ser jätteknas ut. Och på den sista, som jag suttit ca 2 timmar denna kväll. Jo den gick det suveränt att göra filmen på, men när det kom till att spara så ville den självklart inte. Har varit med om samma fel tidigare så det är Movie Maker som är fucked up. Vegas pro som jag hade trial versionen på lyckades jag inte hitta en nyckel till utan att ladda ner halvt virus flera gånger om på datorn så jag fick ge upp. 
 
Ja nu är jag ganska förbannad kan jag säga. Pappa har grejat med min dator och förhoppningsvis går det att göra på denna nu, men kommer aldrig kunna vara helt säker. Klippte ihop de finaste sprången lite snabbt i en film som är den ni kan se ovan. Resten av delarna orkar jag inte ens titta på en gång till. 

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

Fyfan vad jobbigt.. Har också så ibland. Då vill man bara slänga ut datorn genom fönstret... xD Haha! Men det var fina hopp han/du gjorde :)

Svar: Haha ja ellerhur XD Tack :D
My Nordqvist

Tid: 07:22:12
Datum: 2015-02-14
Hemsida: http://neapocalypse.se
Emelie

Men åh så jobbigt!

Svar: Ellerhur!!
My Nordqvist

Tid: 08:03:21
Datum: 2015-02-14
Hemsida: http://ewelies.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: