Snart är det helg, hoppas jag!

Nu har det gått två dagar av den fantastiska skolan. Började bra med första lektionen inställd igår. Vilket ledde till att jag och Emma drog hem till Jenniefer och fikade massa. Bra måndag morgon ;) Efter det gick det dock lite utför om jag får säga det själv. Vi fick tillbaka biologiprovet och min lärare tyckte nog att jag och alla andra hade en aningens för mycket åsikter om det haha. 
 
Idag var det en lugn dag som vanligt på tisdagar. Tre lektioner varav den sista bestod av grupprov. Alla ni vet frågorna som "Anna har tre äpplen, köper två, ger bort fyra, hur många barn har hon?". Exakt sådana frågor var det. Första var en kille som hoppade från en trampolin och man skulle räkna ut hur maximala längden han kunde hoppa för att inte slå i kanten av poolen. UTAN någon som helst siffra på något. Den andra frågan var att man drog upp en spik med en kofot och man skulle räkna ut temperaturskillnad i spiken. Fantastiskt! 
 
Direkt efter skolan gick jag och Rebbe till gymmet. Blev lite knas pass med mest ben och mage. Rebbe hade träningsverk så vi tog det som hon klarade av ;) Och resten av dagen eller kvällen rättare sagt, vet ni redan genom förra inlägget! 
 
Förresten! Min mobil började fungera igår! Stoppade i ett batteri som varit värdelöst och tagit flera dygn att ladda fullt. OCH DEN FUNKAR. Batteriet laddar normalt också. Trasig mobil + trasigt batteri = fungerande mobil. Ja fråga mig inte hur, men jag hoppas att den överlever ett tag till! 
 

Kommentarer
Pauline

så fin bild! :)
vad härligt (men konstigt) att mobilen funkar, så jobbigt att vara utan

Svar: Tack :D Ja, men nu har den slutat funka igen :( fick 5 dagar extra haha!
My Nordqvist

Tid: 17:08:19
Datum: 2015-02-12
Hemsida: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: