175 dagar kvar

Som nog ni förhoppningsvis vet så är det 1a januari idag. Vilket innebär att det är 175 dagar kvar till 25 juni och Bråvalla. Jag kan tala om för er att jag är så fruktansvärt taggad, som alltid. 
 
De som jag är absolut absolut absolut mest taggad på att se av de släppta nu är All Time Low, A Day To Remember och Rise Against. ATL och ADTR missade jag för två år sedan på Bråvalla. Som många, många andra grymma band. Varför då undrar ni? Jo har ett enkelt svar på den frågan, jag var dum i huvudet och tänkte för lite på mig själv helt enkelt. Jag har knappt kunnat lyssnat på de två banden (och ett par andra då som jag missade) för jag får bara ångest och vill skjuta mig själv. Nu ska jag få en andra chans och det känns så himla fantastiskt! Rise Against har jag tyckt om i miljoner år och de var här i Sverige i slutet av november. Min bror var där och jag var förbannad att jag inte kunde åka. Sa då att de måste komma till Bråvalla. Och vad gör dom då?!??! Inte första gången det blir såhär direkt, käraste Bråvalla läser mina tankar ännu en gång <3
 
Biljetten köpte jag i början på december och nu har jag camping med. Kommer bli FETT!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ ✞

Vad kuuuul! <3

Svar: Jaaa längtar :D <3
My Nordqvist

Tid: 00:30:03
Datum: 2015-01-02
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: