Död i kroppen

Igår gymmade jag med Rebbe och vi körde överkropp. Armar, mage och rygg då alltså. Kan säga att det kändes idag. Vilken tur att det var träning idag igen då. Det kändes lite extra i varje muskel så nu vet jag exakt vilka muskler det gäller i alla övningar ;) Var hemskt när vi gjorde magövningarna. Höll på att spy ett tag i början innan jag vande mig. Magen är tre gånger värre nu så väntar bara på morgondagen! Vad roligt det är att träna när man inte kan röra sig normalt på en vecka efteråt. Haha! 
 
Annars idag var det skola som vanligt. Slutade runt 3 och var hemma i någon timme innan jag åkte tillbaka till skolan klockan 6. Var öppet hus för de som ska söka in på gymnasiet. Var bara där en halvtimme för då skulle jag åka iväg på gymmet. 
 
Nu hade jag tänkt läsa lite för att lyckas läsa ut boken innan vi har bokseminarium om exakt en vecka. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: