Finaste snön

Bara jag som älskar när det snöar såhär??? Stoooora flingor som åker jättesakta. Fiiiiint!!!
 
Cooper fick skutta lite idag igen. Kul kul! Hade bara ett sockerbitshinder som vi höjde lite eftersom. Juni hoppade också och hennes mamma var med och hjälpte till. Hoppade några språng på ca 90 och de gick jättebra. Börjar få lite abstinens och vill hoppträna. Därav att jag har haft ett hinder och skuttat över bara för att få hoppa lite, haha! 
 
Annars har det varit en väldigt bra dag idag. Började 12 men gick upp redan 8 för att jag tänkte försöka göra lite saker. Behövs verkligen dessa dagar ibland för jag har fått jättemycket gjort faktiskt. Eller ja för att vara mig var det mycket. Har redigerat massa bilder ifrån träningarna i helgen, har läst lite i svenskaboken och har skrivit klart stora delar av engelska bokrecensionen. Bara finslip kvar. Har även lyckats komma igång en aning bättre med bloggen. Nu tänkte jag forsätta i detta braiga men sköna tempo och lägga mig och fortsätta läsa svenskaboken. 

Kommentarer
Ida Lindborg ♡

ååh vill med ha snö haha :(

Svar: Så härligt med jobbigt på samma gång haha :)
My Nordqvist

Tid: 22:32:02
Datum: 2015-01-13
Hemsida: http://youknowiidaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: