New in!

I'm in looooooooooooove! 

Idag kom ett litet paket hem till mig. Nämligen fjärde tränset i Coopers lilla samling. Dööör så snyggt det är! Lackad nosgrimma med vit padding + pannbandet. To die for! Vet ni vad jag betalade då? 280kr med frakt, då begagnat men ser inte alls mycket använt ut. Har letat som en tok efter ett dressyrträns och vit padding har varit ett måste och har även velat ha lack. Har inte hittat någonstans där de har både och men i lördags när jag tittade runt på hästnet hittade jag detta. Nu vill jag prova det på Cooper. Han kommer bli så fin!!!!!!! 

Kommentarer
Bengtaria

Riktigt snyggt! Alltid nice när man hittar begagnat :)

Svar: Ellerhur :D
My Nordqvist

Tid: 12:56:44
Datum: 2015-01-23
Hemsida: http://bengtaria.se
Ebba Carlström

Hej!

Jag har hittat mitt drömträns 5 gånger så jag äger just nu 5 träns till en häst som inte är min,ibland vet jag inte vad jag håller på men men jag är shopp galen! =)

Svar: Haha ja är alltid roligt med nya och mycket saker så man har mycket att välja på :D
My Nordqvist

Tid: 21:59:17
Datum: 2015-01-23
Hemsida: http://allafyrahovar.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: