Vad var det som hände igår?

Dagen började med att jag bara var hemma. Hade tänkt åka till stallet tidigt men det blev ändringar på det. Min tremänning kom upp och lekte med mina kusiner som bodde hos oss under helgen. Tiden gick mer och mer och tillslut kom jag iväg till stallet samtidigt som de skulle till badhuset. Direkt efter det hann jag komma hem i fem minuter för att duscha och sedan sätta mig i bilen och åka ner till farmor och farfar. Åt middag där och vid 8 åkte jag hem och var med en kompis under kvällen. Normala dagar för mig.. först inte göra någonting för att sedan sätta i högsta växeln, haha! 
 
Idag följde Josefin med och red Equlius. Blev en lugn tur för framförallt Cooper som iallfall har fötterna på jorden och kan ta det lugnt ;) 
 
Ikväll ska jag iväg på gymmet och sedan sova. Grina inför att skolan börjar imorgon. Kill me! 
 

Kommentarer
MATILDA

Skönt med gym! :)

Svar: Ja :D
My Nordqvist

Tid: 17:01:50
Datum: 2015-01-06
Hemsida: http://matildays.se
elin

älskar att gymma :)

Svar: Så skönt :D
My Nordqvist

Tid: 18:42:24
Datum: 2015-01-06
Hemsida: http://mattilas.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: