A Day To Remember, All Time Low, Rise Against

A Day To Remember var först ut av de jag ville se. Det var riktigt bra utom att jag gärna hade velat haft en annan setlist. Var bara någon enstaka av mina favoritlåtar. Men bra var det!
All Time Low var också riktigt bra. Pricken över i:et var väl att jag lyckades få ett plektrum med! Blev så exhalterad när det kom flygande att jag hade kastat iväg mobilen. När jag hade plektrumet i handen såg jag min mobil bland allt folks fötter. Bra jobbat!
Och till sist för denna gång, fina Rise Against. Det var så bra, grymt, fint, bäst. Det som var dåligt var att sången var väldigt låg så ibland hörde man knappt vad han sjöng. Fick sitta på brors axlar under Hero Of War och det var fan det finaste jag varit med om. Kan inte förstå att jag sett detta bland LIVE. Hur länge har jag inte väntat!?

Kommentarer
Johanna

Haha lite kul det där med plektrumet. ;) Men mobilen klarade sig eller?

Svar: Haha ellerhur! Ja det gjorde den som tur var, ingen lyckades gå på den:D
My Nordqvist

Tid: 13:39:33
Datum: 2015-07-01
Hemsida: http://nouw.com/hastfunderingar
N

Åh vad kul!

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 13:43:52
Datum: 2015-07-01
Hemsida: http://nouw.com/nathaliemaria

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: