Ännu en bra kväll

Kom hem halv 12 igår och somnade ganska fort. Sedan var det bara upp för att jobba 8-20. Var en tjej som skulle skolas in så då var vi två stycken under ca 8h. Dagen gick därför ovanligt fort. Direkt när jag kom hem åkte jag och spelade volleyboll med massa annat folk. Fast var inte många som just spelade. Jag offrade mig för laget och var med men kan inte påstå att min insats var bra ;)

Nu ska jag sova iallafall en timme tidigare än igår för imorgon är det också jobb 8-20. Därefter får jag vänta lite mer än en vecka tills nästa långpass. Skööönt!

...och för Coopers del blev de vila idag och imorgon. Tror de fick sova ute inatt och kanske denna natt med. Då har han fullt upp med att hålla sig vid liv utan att han blir motionerad ;)

Kommentarer
Emma Engström

Hoppas du haft en bra dag på jobbet! :)

Tid: 19:10:10
Datum: 2015-07-21
Hemsida: http://engstromemma.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: