Beställt!

SÅDÄRJA! Nu är detta påväg hem till mig och förhoppningsvis har jag det innan fredag men kan bli nästa vecka med. Fick tvinga mig själv att köpa för kände att det var på tiden nu. Tror jag haft kameran i 4,5 år och senast jag köpte de två objektiven jag använder idag var sommaren 2012. Tre år senare får ett nytt ta plats i kameraväskan.
 
Håller tummarna att detta är bra nu. Har sökt och sökt efter recensioner och det jag hittat är bara positiva saker. Fast eftersom det är ganska billigt (3000kr) har jag tvekat på hur bland annat skärpan är osv.. Men den har en del funktioner som ska motverka oskärpa så det är bara att hoppas på det bästa! 

Kommentarer
Patricia

Åh du måste verkligen skriva en recension på objektivet när du fått hem det och testat det! :)

Svar: Ja det ska jag göra :D
My Nordqvist

Tid: 08:59:45
Datum: 2015-07-07
Hemsida: http://patriziabergsten.blogg.se
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Hoppas det är bra! Köpte ett svinbilligt objektiv (Tamron 70-300mm) och det är JÄVLIGT bra för de låga pengarna! Det blir suddigt ibland och ur fokus ibland men sånt får man ta. Totalt värt det dock!

Svar: Vad bra :D Då förstärker det känslan av att mitt borde vara bra med :D
My Nordqvist

Tid: 13:50:05
Datum: 2015-07-08
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: