Helgen

I fredags kom Erik hit. På kvällen kom fyra pers till och vi grillade korv och förade lite. Drog in på krogen senare och träffade mer folk. Roligt var det minsann. I lördags vaknade jag vid 8 och hade fått ca 3 timmars sömn. Var fint väder ute så jag gick ut och solade. Hände inte så mycket under dagen utan solade, red och var på bio. Igår var det spöregn hela dagen så gjorde absolut ingenting. Var till Cooper på kvällen. 
 
Idag eller morse vaknade jag 5 och har inte fått allt för mycket sömn. Skjutsade Erik till flygplaten vid 6 och nu sitter jag här. Börjar jobba om 1 timme men känner mig inte så sugen på det. Har en jobbig arbetsvecka framför mig på 50 timmar. Kunde kännts bättre för ska/skulle få lön idag. Men har bara fått för 5 timmars inskolning, inte för själva jobbet. Kuuuuul. 

Kommentarer
Josäfin

HÄÄÄRLIGT :D

Svar: ASnice :D
My Nordqvist

Tid: 17:56:33
Datum: 2015-07-28
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: