Motorcykel hit och dit

Jag har under ett par veckor övningskört motorcykel någon timme ungefär varje kväll. Senaste veckan har varit mest fullspäckad eftersom man vill köra så mycket som möjligt innan uppkörningen. 
 
Igår jobbade jag 8-14 samtidigt som jag behövde åka in på trafikverket för att fota mig. Inga problem med det, utom att de bara har öppet 8-14. Pappa fick gå in dit på morgonen och prata med dom så jag kunde komma en annan tid efter stängning. Så direkt efter jobbet åkte jag till Cooper och mockade. Sedan vidare in till stan för att fota mig. Direkt hem och vara hemma ca 20 minuter innan jag och pappa tog motorcyklarna till stan för att övningsköra någon timme. Hem igen och äta middag innan vi drog iväg ännu en gång för att träna på slalombanorna som man gör på uppkörningen för motorcykel. 
 
Idag var det bara att gå upp halv 7 och åka iväg och göra första delen av provet. Manövrering (slalom och bromsning i olika hastigheter). Klarade det och då in till stan för att vänta på min tur att köra där inne. Klarade även det så var väldigt skönt att kunna bocka av det! Bara två år tills jag får köra upp för tung motorcykel nu då. 
 
Kom nyss hem efter att vi var på Allstar tillsammans med min kusin och hans familj för han tog också körkortet idag. Nu sitter jag bara och ska ta det lugnt. Slappa lite och ha uppkörningen bakom mig!
 
 

Kommentarer
sandra

gott!

Svar: Verkligen!
My Nordqvist

Tid: 21:25:15
Datum: 2015-07-08
Hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: