Äventyr

Idag är det första riktiga sommarlovsdagen och de firar jag med jobb ikväll. Bara att vänja sig inför de 10 veckorna framöver. Men men cash is king! 
 
Var hos Cooper på förmiddagen och vi tog en äventyrlig barbacka-skrittur. Började med massa skog och gick in på en stig som tar slut och man får vända. När vi då vände tyckte han att det gick jättebra att försöka kuta runt där bland träd och rötter. Gick även en bit på stora vägen för att komma till en skogsstig vi röjde upp för ett år sedan ungefär. Den stigen leder till stallet och jag red där ett par gånger i vintras. Nu när jag kom dit var det stora traktorspår som vi gick i och Cooper sjönk ner jättemycket och kunde knappt gå stackarn och sedan tog det stopp vid en kalhygge och då fick vi vända. Så tråkigt när det var en fin skogsstig som nu har blivit kalhygge. Ska prova gå från andra hållet någon dag för att se om det går att ta sig förbi på något sätt. 
 
När vi kom tillbaka packade jag ihop allt inför tävlingen imorgon så det bara är han jag behöver tänka på då! 
 

Kommentarer
Skogsraah ☾

Låter som en bra dag :)

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 18:43:00
Datum: 2015-06-16
Hemsida: http://skogsraah.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: