Sommarlovs-längtan

Idag lämnade vi in sista kemiuppgiften i glädjen att veta att det inte är någon kemikurs nästa år. Likaså för biologin som vi har sista provet för imorgon. Alla betyg verkar ändå bli det jag hoppats på så just nu känns det bra iallafall! 
 
Igår fick jag mitt schema för sommarjobbet. Ska jobba hela sommaren men jobbar hälften av dagarna och är ledig hälften. Ska jobba som personlig assistent och då är det oregelbundna tider. Känns bra att jobba några dagar sedan vara ledig mitt i veckorna och sådant. Blir perfekt! 
 
Ge mig sommar nu!!

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥

Vad roligt! Längtar till sommarlov <3

Svar: Ja ska bli så skönt! <3
My Nordqvist

Tid: 09:05:08
Datum: 2015-06-05
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: