Fantastiska (skol)vecka

Skolan har varit väldigt perfekt denna vecka om jag får säga det själv. Har haft jättemycket lektioner inställda vilket resulterat i korta dagar! 
 
Mina skoltider
Måndag: 8.10-14.15
Tisdag: 13.40-14.30
Onsdag: 12.40-15.10
Torsdag: 13.30-16.00
Fredag: 8.10-11.00
 
Vem vill inte ha så varje vecka? Med sidådär 1-3 lektioner om dagen som vi haft de flesta dagarna. Tyvärr kommer verkligheten ifatt en nästa vecka. Får gråta när jag måste pallra mig till skolan halv 10 och halv 11 istället för halv 2, haha! 
 
Även fast vi börjar halv 2 idag ska jag dit vid 12 bara för att vi måste göra lite på ett grupparbete. Även fast lärarna inte är på lektionerna så har man tyvärr lektion ändå, fast jag brukar intala mig själv att den är inställd ;) 
 
Normalt ser skoldagarna ut att man är där kring 6 timmar, ibland mindre, ibland mer, och sedan kommer man hem med en sådan rolig hög. Det problemet har jag inte riktigt nu! ;)

Kommentarer
anneli

vad pluggar du för någonting då? (linje?) :)

Svar: Natur :)
My Nordqvist

Tid: 21:47:42
Datum: 2015-03-26
Hemsida: http://annelibloms.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: