Nya inköp

Rebbe var på Ullared i tisdags och självklart fick hon gå runt på hästavdelningen och leta efter roliga saker till Cooper. Bett hade jag bestämt att hon skulle köpa om det fanns och resten råkade följa med. Vad följde då med hem? Två bett, två grimmor (en rep och en vanlig) och ett par boots. Fick begränsa mig så det inte skulle bli allt för dyrt. Bootsen var jag bara tvungen att ha. Silverglittriga med zebraränder. Grymma!! :D Båda grimmorna var billiga och då kunde jag lika gärna passa på tyckte jag. Betten jag köpte var ett rakt eggbett och ett bridong eggbett. Antar att det är bridong då det är smalare och har mindre ringar än de vanliga eggbetten. Stod bara hästbett men, men. Var ett bridong jag ville ha iallfall! Har ridit på det två gånger nu och det känns bra.

Kommentarer
linah

snyggt:D

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 11:22:44
Datum: 2015-03-09
Hemsida: http://nouw.com/linahs
Josäfin Andersson

alltså bootsen?? DÖR VA SNYGGA

Svar: JAA såååå coola :D
My Nordqvist

Tid: 09:41:51
Datum: 2015-03-11
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: