En bra kväll

Kvällen började med att vi hade årsmöte med motorcykelklubben och åt tillsammans efteråt. Därefter åkte jag till Matte och satt och myste i hans grillkåta tillsammans med massa mer skönt folk. Efter några timmar drog vi oss in i huset och grejade på. Vi gjorde ett eget dansgolv inne i ett kontor där vi stod och dansade till mix megapol.. De spelade Matomas remix av Axwells I found u så jag fick världens flashback från Bråvalla. Det lär nog alla fått hört haha! Avslutade allt med att bada så det var inte helt fel. 
 
Idag jobbade jag på tävlingarna på ridskolan från tolv till halv fyra. Åkte sedan till Cooper och skrittade/travade ut på honom. Han var väldans pigg och glad vilket var roligt! 
 
Nu är det söndagkväll och jag tänkte påbörja lite pluggning. Var bra länge sedan jag hade ett rent faktaprov så det blir ju intressant hur man ska lära sig något tills på tisdag. 

Kommentarer
Matilda

Vänta nu, har vi prov imorgon?!?

Tid: 16:36:15
Datum: 2015-11-09
Hemsida: http://knutarna.blogg.se
MADDISENJ.SE

Tack för dina ord <3

Lät som en fin kväll, gott med choklad :D

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 09:24:35
Datum: 2015-11-10
Hemsida: http://maddisenj.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: