När det blir för mycket

Just för tillfället känns det som vi har tusen saker i skolan samtidigt som jag inte direkt får något gjort. Under lovet tog jag hem alla ämnen utom ett, men gjorde jag något då? Nä precis. Nu när skolan suttit igång igen med engelska redovisning idag, historiaprov imorgon och fysikprov på fredag så känner jag mig inte jättepepp. Har försökt tryckt in lite historia i hjärnan men fysiken får vänta tills imorgon. Nästa vecka har jag religionprov och historia inlämining. Plus att jag är borta fyra dagar nästa vecka och måste få något gjort då. Samtidigt som allt detta måste jag redigera bilder sedan i lördags, vara aktiv här och redigera Cooperbilder och även ha ett liv. Lycka till My!
 
Min hjärna fungerar som så att har jag för mycket saker så gör jag inget av det istället. Man vet liksom inte vart man ska börja. Kommer kännas skönt på fredag eftermiddag då två prov är över iallafall!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: