På plats i Göteborg

Efter en dags resande så befinner jag mig nu i Göteborg. Alltihop gick bra och slapp förseningar vilket var skönt. På tåget försökte jag plugga lite och kom igång med några saker. Jobbigt att vi börjar med nya saker i flera ämnen just denna vecka då jag bara gick i skolan en dag. Menmen! 
 
Har haft lite ont om tid därav att bloggen fick stå ett par dagar. I måndags var jag, Emma och Jenniefer på PH-vet och följde med Per som är veterinär då. Vi var där i samband med gymnasiearbetet vi gör. Därefter åkte jag till Cooper som bor hela två gårdar ovanför. När jag kom hem åt jag mat och sedan vidare på gymmet. 
 
Igår var det först skola och hade religionprov som jag hoppas gick bra. Åkte till stallet och red ett dressyrpass i ridhuset innan jag åkte till ridskolan för ungdomssektionsmöte. Det har legat i hela tiden om man säger så. Skönt att komma bort nu och chilla med folket här! Dock får jag inte glömma bort allt plugg även om jag skulle vilja!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: