Fin häst och flyttat bilder..

Skoldagen varade i hela 2 timmar därefter åkte jag till stallet. Joggade Cooper i paddocken och han var jättefin. Han fick gå i en lite längre och rundare form för att sträcka ut sig lite efter gårdagen. La stora volter, serpentiner och sådant enkelt arbete. 
 
Annars nu när jag varit hemma ett par timmar så har jag lagt över alla bilder från datorn till min externa hårddisk. Skönt att ha det gjort nu i månadsskiftet för Coopers bilder sorterar jag månadsvis. Har en annan dator nu som jag ska prova och någongång i framtiden ska min installeras om. Därav en anledning att jag flyttade bilderna så det bara är att installera om när den dagen kommer. 
 

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en så kort skoldag :)

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 20:33:33
Datum: 2015-09-01
Hemsida: http://spontan.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: