Gymnastikhoppning

Detta fick vara dagens övning. Tre travbommar och ett räcke, sedan studs och ett galoppsprång till räcke. 
 
Började med att värma upp och red över travbommarna och hindret var lågt. Rullade på tills det kändes bra och då övergick jag till andra linjen. Var lite för långt till räcket efter studsen så när jag höjde fick jag även korta den del. Då blev det mycket bättre språng. Han hoppade verkligen kanon! Travhoppningen gick också bra men han har lite svårare med det. Man måste verkligen aktivera honom bak och det tycker inte jag är det allra enklaste i traven. Försökte sätta mycket tryck i honom och det verkade som jag gjorde nått rätt eftersom han var så fin.
 
Svettig som tusan blev han så var ett bra pass!

Kommentarer
Emma Engström

Blir verkligen så himla sugen på att hoppa nu! :D

Svar: Så kul :D
My Nordqvist

Tid: 20:20:55
Datum: 2015-09-30
Hemsida: http://engstromemma.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: