Lider av trötthet

Jag vet inte vad som har hänt med mig för de senaste dagarna har jag varit jättetrött. I lördags efter tävlingen höll jag på att somna flera gånger vid ca 2 på dagen då jag var med några kompisar. Borde inte vara trött då kan jag tycka. Sov i soffan på kvällen och la mig vid ca 11 vilket inte direkt är sent. På söndagen var det samma visa. Kunde inte ens hålla mig vaken efter 9 haha.. 
 
Igår var jag svintrött hela dagen även fast jag sovit ca 8-9h. Gick jag och la mig vid 9 för hade inget att göra men tänkte titta på serie fast däckade 10 minuter senare. Nu sitter jag här i sängen efter 10 timmars sömn, inte normalt för min del.. 
 

Kommentarer
Moa Örnberg

Fy vad jobbigt! Hoppas det blir bättre, kram!

Svar: Ja verkligen! Har släppt nu hoppas jag på :) Kram!
My Nordqvist

Tid: 09:49:25
Datum: 2015-09-22
Hemsida: http://ornberg.blogg.se/
Skogsraah ☾

Hoppas du piggnar till snart :)

Svar: Tror det har börjat blivit bättre nu, så skönt!
My Nordqvist

Tid: 10:46:11
Datum: 2015-09-22
Hemsida: http://skogsraah.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: