Massage

Igår när jag tog in Cooper var han jättestollig, vilket då innebar att han inte stod och sov på gången. Står han inte stilla och sover blir man väldigt förvånad. Han gick åt sidorna, backade, drog i kedjorna och kunde bara inte stå still. När Lotta kom och skulle massera honom var han likadan. Han tyckte inte att det var speciellt mysigt utan hade hellst sprungit och gömt sig. 
 
Han fick sig en genomkörare och det satt fast på en del ställen. Höger bog och mitt uppe på ryggen/rumpan på vänster sida ska jag försöka massera varje dag så får vi se om det blir någon skillnad. 
 
Efteråt fick han skritta runt gården en snabbis och det gick väldans mycket fortare än normalt. Det brukar vara jag som släpar på honom men nu var det han som släpade på mig. Inte för att han var snabbare utan han tog flera meter längre steg (lite överdrift kanske). Den skritten skulle han haft jämt! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: