A Perfect World

 
I fredags släppte Takida ett nytt album som jag faktiskt inte hade förbokat. Första gången det händer sedan jag började lyssna på dom vilket är en hel del år. Är väl inte samma Takidafan som jag var en gång i tiden men vafasiken, det är ju ändå Takida! Världens bästa killar!
 
Sedan jag började lyssna på dom (2008) så har de utvecklats åt en riktning som jag personligen inte varit jätteförtjust i. Lite mer mesrock ;) Vissa album har varit bättre än andra men det har bara varit att inse att såhär låter Takida nu. Nu är det ju så att det inte bara är Takida som har blivit mesigare utan det har även en viss My blivit. Därför gillar jag faktiskt A Perfect World! Hör och häpna! En ganska blandad skiva med både mysiga låtar och en del med mer fart. Går inte att klaga på Robbans fantastiska röst heller! Bra jobbat helt enkelt!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: