Dax för helg

En minst sagt fullspäckad fredag har det varit idag! Hade redovisning för alla gymnasiearbeten i klassen inför ettorna och tvåorna. Natur har nån tradition att alltid ha det på Söråkers folketshus så var bara att pallra sig dit till halv 9. Jag, Emma och Jenniefer redovisade som nummer två så var skönt att ha det gjort snabbt och sedan bara sitta och lyssna. Efter redovisningarna såg vi på The Martian vilket var lite tråkigt eftersom jag redan sett den.
 
När vi slutade hade jag två timmar på mig att ta mig hem, till stallet, rida och åka till jobbet. Sladdade in på jobbet två minuter innan jag började så hann precis innanför dörren prick fyra. 
 
Har velat lite fram och tillbaka om jag skulle dra ut på 50-dagars men har inte varit pepp alls på det. Är ingen speciell artist eller nånting så orkar inte lägga pengar på det. Kör på valborg nästa helg istället! 
 
Valborg förra året. En minnesvärd kväll om nu minnet hade funnits!

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se

Det där med att redovisa först är både bra och dåligt haha :) Skönt att få det gjort iaf!

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 21:23:30
Datum: 2016-04-23
Hemsida: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Tilda

Hoppas du haft en jättebra helg! :)

Svar: Tack detsamma :)
My Nordqvist

Tid: 22:16:42
Datum: 2016-04-23
Hemsida: http://nouw.com/tildaochmolly
Vanessa

Omg hade aldrig hunnit på två timmar!! haha, stallet tar minst 3 för mig ;)

Svar: Haha nä fick skynda mig rejält om man säger så haha! Är inte något man vill göra varje dag direkt ;)
My Nordqvist

Tid: 11:13:14
Datum: 2016-04-24
Hemsida: http://vanessaandersson.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: