Gör ingenting och hinner ändå inte med något

När ens to-do-list blir längre och längre och ingenting prickas av. Välkommen till mitt liv!
 
I lördags skrev jag högskoleprovet vilket tog hela dagen. Inte direkt roligt då jag inte hade någon jag kände där så det är tur att tiden går fort när man gör proven! Väl hemma fick jag åka snabbt till Cooper för att sedan invänta några kompisar som kom hit för en filmkväll. 
 
Igår kände jag för att slappa på rejält. Var till Cooper på förmiddagen och vi gick bort till travbanan. Lera överallt men vad gör det! Han kändes väldigt fin och mjuk så han hade vilat sig i form under lördagen. När jag åkte hem passade jag på att ta med mig vintertäcket för att tvätta det för det var väldigt fint väder. Måste handtvätta och då får man passa på när det är någolunda varmt och det kan hänga ute på tork. 
 
Därefter var det bilens tur att bli tvättad. Både insida och utsida! När det var klart satt jag ute och myste i solen med vovven! Avslutade kvällen med träning och därefter soffhäng. Bra avslut på en bra dag!
 
Idag var det måndag igen. Skolan innebar en opponering på gymnasiearbeten, därefter var det slut. Satt dock kvar en stund och jobbade lite med vårt arbete för att rätta till vissa saker när man har det färskt i minnet. Kunde dock inte sitta så länge för skulle iväg och besikta bilen. Fick en del fel men var sånt jag varit medveten om så inte direkt förvånad. Blev mer glad för att det inte var mer saker!
 
Cooper fick gå ett dressyrpass idag och han var fin. Kul kul!
 
Nu under kvällen ska jag försöka göra någon nytta med det som har med skolan att göra. Känns som vi har 1000 grejer nu denna och nästa vecka så är bara att sätta fart! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: