Jakten på studentresan

Idag har jag gjort en väldigt underlig grej som aldrig hänt någonsin förut. Jag satt kvar på skolan 3 timmar efter vi hade slutat. Visst är det galet! Skämt åtsido men ändå.
 
Har två lektioner på tisdagar med ett par timmars hål mellan. Jag, Jenniefer och Emma passade på att åka till Resia på hålet för att kolla vad de hade för utbud av resor. Fick då ett sms av en klasskompis som sa att man fick jobba hemma på sista lektionen. Men jag och Jenniefer åkte tillbaka till skolan för vi har grupparbete med ett par andra och var tvungen att kolla vad alla gjort. Därefter satt vi bara kvar och kollade på resor i flera timmar. Ingen av oss orkade resa sig och åka hem utan klockan tickade bara på. Reseletande går dock sämre och sämre. När vi började titta hittade vi hur mycket som helst men nu känner vi inte att någonting stämmer in på våra krav. Ska bli intressant och se vart vi hamnar!
 
Teneriffa 2014

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: