Jobb och garderobsrensning

Igår blev jag tillfrågad om jag kunde jobba eftermiddag/kväll vilket jag tackade ja till. Planerade att åka till stallet direkt efter skolan. Därefter köra ett benpass på gymmet och duscha där så jag kunde åka raka spåret till jobbet. Dock är ju våran skola så bra med information för när vi väl suttit på lektionen i 10 minuter och väntat på läraren fick vi reda på att han var hemma. Var alltså ledig hela dagen och kunde ha åkt till stallet tidigare och kunnat haft mer tid. Men men, man är ju van att våran skola inte är på topp när det gäller information. 
 
Idag har vi sovmorgon men klart jag skulle vakna 8 ändå! Passade på att fördröja tiden med att städa i garderoben för var värre än ett bombnedslag där inne. Rensade även ur lite saker även fast jag skulle kunna slänga ut hälften haha! Blir lika förvånad varje gång jag går igenom alla kläder. Både kläder som jag knappt visste att jag ägde eller en 10 år gammal tröja som jag undrar varför jag ens sparat. Kan ju komma till användning nångång. Eller??
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: