Mitten av skolveckan

Kom precis hem från skolan efter våran sjuuukt jobbiga skoldag med en hel lektion. Åkte dock dit en timme tidigare för att förbereda inför seminariumet vi skulle ha (plus kolla resor såklart haha!). 
 
Under resterande tid av dagen har jag försökt pricka av lite saker på min to do list. Har knappt koll på allt jag behöver göra och känns som man kommer på nya saker hela tiden. Vill inte ens rabbla upp allt utan jag gör allt som det kommer. Viktigaste just nu är gymnasiearbetet då vi har redovisning nästa vecka plus boka den där jäkla resan. Resterande skolsaker har jag planerat in på söndag då jag jobbar 12 timmars pass. Ibland är det perfekt när det blir dötid där!
 
Ikväll ska vi hoppträna för Carro och då får jag förhoppningsvis lite nya bilder om mamma sköter sig bakom kameran. 
 

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som en skön dag!! :)

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 18:24:35
Datum: 2016-04-13
Hemsida: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: