Då var man igång igen

Mina dagar för tillfället består av skola 10-15 och jobb 15.30/16-20. Lite väl körigt när Cooper ska få plats där också, men honom tar jag på kvällarna. Det mest jobbiga är att jag måste åka lite väl mycket bil. Bor ungefär mitt emellan jobb och skola vilket innebär att allt ligger åt olika håll och stallet ligger istället typ rakt in i landet om man ska se det som så, satt jag åker fram och tillbaka hit och dit i en triangel.
 
Det blev inte riktigt som planerat när skolstarten drog igång 2 veckor tidigare för min del med tanke på att detta är min sista jobbvecka. Får kämpa veckan ut för sedan blir det väldigt lugnt på jobbfronten. Då är det skola och Cooper som är viktigt! 
 
Det var tur att det blev som det blev med Cooper eftersom han ska ta det lugnt ungefär veckan ut. Passar alldeles lagomt för mig då jag inte skulle hinna med speciellt mycket mer!
 

Kommentarer
starsinlife.blogg.se

Ha en bra dag!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 10:05:36
Datum: 2016-08-16
Hemsida: http://starsinlife.blogg.se/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Låter som du har fullt upp, hoppas att det blir lite mindre stressigt.

Svar: Ja verkligen! :)
My Nordqvist

Tid: 10:45:18
Datum: 2016-08-16
Hemsida: http://www.saramadeleine.se
Emelie Andersson

Jobbigt att skolan drog igång så mycket tidigare :/

Svar: Ja verkligen... blev lite mycket med att jobba heltid plus heltid i skolan..
My Nordqvist

Tid: 11:28:43
Datum: 2016-08-16
Hemsida: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: