Jaha snart börjar skolan då

Här har man suttit i godan ro och trott man börjar skolan sista veckan i augusti. Men så går man in och registerar sig överallt där det måste göras och sedan ser man att det är upprop den 15e augusti. Det är om 8 dagar det ja! Men vad hääääärligt!!!! 
 
Visserligen är det en frivillig kurs i två veckor så riktiga skolan början den 29e men det är väl lika bra att köra på. Är en mattekurs så kan ju vara bra att fräscha upp minnet då jag inte ens kan 1+1 längre. Bara att kämpa på! Får ta vara på denna vecka jag har kvar nu då. Tur jag bara jobbar 4 dagar!
 
Hade inte suttit fel om man läste på den där nivån haha!

Kommentarer
Sarah

Va segt o börja tidigt än man trodde :/

Svar: Ja ellerhur!!
My Nordqvist

Tid: 00:56:53
Datum: 2016-08-08
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Lovisa (wildisland)

Åh nej, hatar den känslan! Det är som att någon har snott ens semesterveckor!

Svar: Ja men ellerhur haha!
My Nordqvist

Tid: 08:34:12
Datum: 2016-08-08
Hemsida: http://wildisland.se
Johan

Det kommer gå kanon ska du se, men någon kul överraskning är det ju inte direkt... :P
Jag börjar den 29 augusti ;)
...men matte... Jag klarade godkänt i matte B, som det hette på den tiden, och efter det har jag hållt mig så långt ifrån matte som jag bara kan, typ :P haha

SV: haha, det var inte ens någon låt...
Det var ett tal, ett tal värt att lyssna på vill jag lova! Så, gjorde du inte det, gör det! Kanske kan det t.o.m. inspirera dig lite mer inför skolstarten :)

Svar: Haha jag har läst typ all matte som går på gymnasiet så det är väl bara att fortsätta!
My Nordqvist

Tid: 13:38:52
Datum: 2016-08-09
Hemsida: http://schumacher4ever.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: