När man väl får utrymme att andas

Alltså herregud! Kom hem genom dörren för en stund sedan. Satt mig ner och åt på direkten och då kände jag hur hela kroppen bara la av och jag hade nog kunnat lagt mig på golvet och sovit. 
 
Är en konstig känsla att komma hem nu relativt tidigt när jag är van att landa innanför dörren aboslut tidigast 10 senaste veckan. Det tär en del att flänga fram och tillbaka från skola, jobb och stall. Samtidigt som det känns väldigt konstigt att jag bara ska ta det lugnt ett par timmar innan det är sovdax. Man vänjer sig fort. 
 
Igår gjorde jag mitt sista jobbpass för sommaren som legat på schema. Nu får jag istället hoppa in och vara vikarie när det behövs. Nästa gång är redan på lördag men en dag här och där överlever jag gott och väl! 
 
Annars så är det skolan som pågår. Känns så fruktansvärt onödigt att vara där då föreläsningarna är om 1+1 medans uppgifterna är xydpsn*nfnmfkf vad åt jag till frukost, ungefär på den nivån. De första dagarna var det bra att gå igenom grunderna men nu vill jag mest bara sova och gå hem. Är som tur var bara två dagar kvar på denna kurs innan "riktiga" skolan sätter igång så får hoppas det blir mer intressant då. 
 
Nu ska jag fortstta ta det lugnt och fundera på vad jag ska placera i Coopers lilla mun för att få tävla. Dressyrregler angående bett är nog det dummaste som finns. Man får inte rida på snälla bett men en fet stång plus ett till bett får man minsann trycka in!! Är inte meningen att man ska tävla dressyr. 

Kommentarer
Martina

Härligt att ha jobbat färdigt! Vilken fin bild :D

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:09:37
Datum: 2016-08-22
Hemsida: http://nouw.com/martinalindqvist
Julia Svensson

Såå himla fin häst!!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:13:01
Datum: 2016-08-22
Hemsida: http://juliasvenssons.se
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Tycker det är trist med såna där övningar så förstår dig precis. Vilken fin bild i alla fall!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:47:04
Datum: 2016-08-22
Hemsida: http://www.saramadeleine.se
Misstossequeen

Hoppas du haft en bra dag :)

Svar: Tack :) Har du provat ögonfransserum någon gång? :)

Tid: 21:51:40
Datum: 2016-08-22
Hemsida: http://Misstossequeen.se
Emelie Andersson

Så dumt angående bett-reglerna. Men det var en väldigt söt bild på er iaf :)

Svar: Ja verkligen.. Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:59:50
Datum: 2016-08-22
Hemsida: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: