En sak in, sex stycken ut

Har äntligen fått iväg lite av Coopers grejer, tre schabrak, två träns och ett par benskydd. Har även lite andra saker som jag skulle vilja få iväg för att sedan kunna köpa nytt. Någon som behöver benskydd, schabrak eller något?? Har sagt till mig själv att jag ska vänta med att köpa nytt innan jag sålt iväg vissa grejer. Vill köpa en ny förbygel men väntar med att köpa det tills min nuvarande förbygel är såld. 
 
Nu har jag iallafall införskaffat mig ett par veredus skydd. Har velat haft sådanna jättelänge men har velat lite fram och tillbaka. Hittade ett par begagnat för ett överkomligt pris så då slog jag till! Var orolig att de skulle bli för smala men de satt perfekt! 
 
 

Kommentarer
Tilda Barkselius

Vilken tur att det passade så bra!

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 13:06:44
Datum: 2016-02-20
Hemsida: http://fluring.blogg.se/
coffeeandcupcake.blogg.se

Vilken tur de passade bra ^^

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 14:42:25
Datum: 2016-02-20
Hemsida: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: