Godmorgon söndag!

Godmorgon! Jag somnade redan vid halv 11 igår och vaknade för ett tag sedan. Inte ofta man vaknar strax efter 7 på en söndagmorgon och framförallt inte pigg. Skulle egentligen ut igår men jag ställde in. Skönare att vara lagomt pigg istället för halvt död efter en utekväll nu när jag ska iväg och jobba på tävlingen om en timme. 
 
Igår eftermiddag var jag, mamma, pappa och några kompisar på Himlabadet på relaxen. Satt och dog i bastuarna, badade i bubbelpooler och åt middag. Avslutade kvällen med att vi åkte hem till två av dom vi var med och kollade på melodifestivalen. Därefter hem och sova för då var kroppen lagomt trött. 
 
Idag händer inget speciellt. Är flaggare i 90/1m för storhäst på tävlingen idag. Därefter blir det lugnt. Ska träna ikväll och det är väl det som jag vet händer. Vad gör ni en söndag som denna? 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: