Här var det dött

...och det beror väl framförallt på att jag ska till Umeå imorgon och skriva Camebridge på lördag. Ett engelskaprov där man får ett bevis på att man kan engelska på en viss nivå ifall man ska studera utomlands. Har egentligen inte lagt ner speciellt mycket tid på att träna inför det men har försökt lagt ner en timme om dagen ungefär, då jag vanligtvis använder tiden för bloggen. Vet dock inte varför jag ens försöker träna för jag har hittills inte klarat gränsen man behöver för att klara riktiga provet, fast då på testerna. Haha bra jobbat! 
 
Annars har jag varit sjuk i 1,5 vecka så har vilat från gymmet för har hostat som en tok, samtidigt som jag haft astmakänningar (hade förkylningsastma när jag var mindre men nu går det år mellan gångerna). Därav har jag knappt kunnat andas. Var och tränade första gången igår och det kändes att andningen inte var helt 100. Börjar iallfall piggna på mig vilket är skönt. 
 
Cooper har jobbat på som vanligt och var väldigt fin senaste dressyrpasset som jag tänkte berätta mer om senare. 
 
 
Ungefär så känner jag inför provet på lördag!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: