Det kan inte alltid bli som man planerat

I fredags efter skolan var jag, Emma och Jenniefer på Bergsåkerkliniken och träffade en veterinär för att ställa några frågor till vårt gymnasiearbete. Direkt efter åkte jag till Cooper som gick ett jättebra dressyrpass. Var hemma vid 6 någongång och då var planen att ha en tråkig men lugn fredagskväll. Gick och la mig redan vid halv 11. Efter en stund ringde Anna och undrade om jag ville skjutsa henne så hoppade in i bilen och 6 mil senare var jag hemma. Hann bara lägga mig i sängen innan hon ringde igen och ville att jag skulle åka och hämta henne och följa med någonstans och sova. Blev hemma hos Mattias vi hamnade så där satt jag på en stol 2 på natten. Ett par timmar efter jag nästan somnat i sängen haha!
 
Igår åkte jag till stallet på förmiddagen och red ut med Josefin och Equlius. Blev en ganska lång skrittur fast med lite spring. Därefter åkte jag tillbaka och var med Mattias och Anna tills hon åkte hem och jag åkte hem och åt mat. Skulle bli hemma resten av kvällen men jag åkte tillbaka och glodde på TV med Matte. 
 
Och slutligen idag var jag i stallet samma tid och mötte mamma och pappa i ridhuset för lite hoppning. Ikväll ska jag träna och lär nog bli lugnt efter det. Om planerna går som det är tänkt vill säga ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: