Lagomt slappa dagar

Igår kom jag inte i säng föränn fem på morgonen vilket ledde till att dagen blev en aningens förskjuten. Var upp en stund mitt på dagen innan jag gick och la mig och kollade på serie. Efter det råkade jag av en händelse somna och gick inte upp föränn fem. Åt middag och for till Cooper för att spendera kvällen där. Avslutade dagen i soffan framför film med mamma och pappa. 
 
Idag blev det inte en lika sen morgon utan gick upp vid 10 och åkte till stallet. Kom hem och duschade innan det bar iväg till farmor och farfar. Ytterligare efter det åkte vi till några kompisar och åt middag. Kom hem nu bara för ett tag sedan och är väl bara börja ladda inför skolan imorgon. Sista terminen på gymnasiet! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: