Lördagens härj

I lördags blev det utgång sådär snett ifrån höger. Kände mig inte alls speciellt sugen på att dra ut från början men ääääh, rolig kväll med kingsen går väl inte att klaga på?? 
 
Började med förfest där vi bland annat drack champagnen som glömdes bort på nyårsafton. Fanns bara kaffekoppar utom två fina glas. Roligaste var då Matte kom med dom två glasen och Adde ba "Åååh vad fin du är som tog glas till oss två" och sedan gav han det till mig. Heheheh. Tog även en sväng på Ica med Dennis. Något jag aldrig borde gjort. Vågar nog aldrig gå dit igen. Okej så farligt var det nog inte men ändå, var nog ett jäkla käbbel ifrån kakhyllorna. 
 
Inne i stan drog vi på Allstar och jag fick en söt Hulken. Hulken ska vara sur :( Avslutade kvällen med Dallan men drog hem ganska tidigt. Var faktiskt väldigt skönt att få komma hem på natten och inte på morgonen.
 
Nej nu känner jag att det borde lugna sig lite på utekvällar på ett tag. Har varit alldeles för många sedan julafton. Nu ska jag leva ett nyktert liv iallafall några dagar i sträck ;)

Kommentarer
N A T H A L I E

Härliga bilder, ser ut som en lyckad kväll! :) kram

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 19:37:51
Datum: 2016-01-04
Hemsida: http://nathalie.vione.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: