Tillbaka till rutinerna

Hade två lugna lektioner på morgonen och därefter gymnasiearbete. Vi hade sista lektionen inställd så kunde sluta 3 timmar tidigare vilket inte gick att klaga på. Dagen var alltså rätt så bra utom att vi fick reda på att en engelska inlämining ska in på fredag. Suuuuperkul! Har alltså fått gjort massa småfix med den idag för att vara hyfsat klar inför nästa lektion så man kan checka av med läraren. 
 
Annars idag drog jag till gymmet direkt efter skolan när vi ändå slutade tidigt. Körde ett väldigt lätt benpass men jäklar vad svag jag var. Märks att jag inte tränat under julen! Efter det åkte jag till Cooper och mockade. Han fick vila eftersom jag ändå hade planerat in det. Då slapp jag stressa hem också innan jag åkte till jobbet. Nu har jag landat hemma och ska nog försöka komma i säng tidigt. Ska släppa ut hästarna imorgon och tänkte hinna med gymmet innan det. Tidig morgon!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: