Cooper säger godnatt

Har varit fel på internet i hela Timrå kommun idag och inte bara det mobila så har inte kunnat gjort så mycket som hade med internet att göra.

Har varit fint väder hela dagen så var en sväng och badade på eftermiddagen. Dock började det åska och blixtra så då kändes det inte lika säkert.

När jag kom till stallet spöregnade det och Cooper hade såklart ont i ryggen. Tänkte longera men Jenny kom upp med Lovely som kommit "hem" igen efter fyra år. (Var hagkompisen till en ponny jag var medryttare på och nu har de köpt tillbaka henne). Så jag och Cooper tog en promenad tillsammans med dom.

Har även städat lite bland mina grejer och smörjt upp allt som inte används så ofta och därmed inte får lika mycket putsning. Nu är jag redo för jobbhelg när det gäller stallet iallfall. Städat och fint så jag inte behöver tänka på de!


Kommentarer
RockBarbie

Så fin! :)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 10:51:33
Datum: 2016-07-15
Hemsida: http://mischievous.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: