Tillbaka till verkligheten

Livet börjar rätta till sig igen efter ledighet och Bråvalla. Efter studenten hade jag lyxen att vara ledig ca 3 veckor vilket var väldigt skönt. Bara slappa och inte ha några måsten alls. Det blev dock lite väl långtråkigt på slutet eftersom de flesta andra jobbar och man kan inte hitta på något tillsammans med andra. Då Mattias var ledig hittade vi på lite roligt men annars satt jag mest hemma och solade när det gick. Jag blir så slö av att inte ha någonting att göra och då blir det åt andra hållet istället att jag inte orkar ta tag i något.

 

Nu har jobbet satt igång så nu börjar jag få ordning på allt. Planen var att börja gymma igen efter sisådär 1,5 månads uppehåll men istället drog jag på mig världens förkylning under Bråvalla. Hade lite ont i halsen redan innan men nu är det en nära döden upplevelse när hostattackerna sätter igång. Får ta och bli frisk innan jag sätter igång och tränar. Får mjukstarta med någon timmes promenad varje dag på jobbet istället. 


Kommentarer
Tilda Barkselius

Usch vad jobbigt med förkylning men kul att du är på gång med jobb :)

Svar: Ja verkligen framförallt på sommaren!
My Nordqvist

Tid: 00:12:49
Datum: 2016-07-07
Hemsida: http://fluring.blogg.se/
Josefine

Åh vad lyx med tre veckors ledigt efter studenten :D det var du värd!

Svar: Ja det var superskönt så man fick lite vila :)
My Nordqvist

Tid: 06:37:42
Datum: 2016-07-07
Hemsida: http://jlandgrens.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: