Work work work

Nikon d3100 + Tamron AF SP 70-300mm f/4-5,6Di VC USD
 
Jobbveckan har startat ordentligt nu. 50 timmars jobb utspritt på 6 dagar så det känns lite segt. Tur jag får det lite lugnare nästa vecka istället innan jag har en ungefär likadan som denna igen. Får en minihelg på torsdag för jag är ledig så jag och Mattias ska på bio på onsdags och se Ice Age. Bara mysa på! Annars händer inget särskilt. Cooper får en lugnare vecka i och med att jag jobbar plus att jag ska försöka bli helt frisk för en gångs skull. Måste sova mycket och det kommer inte funka om jag ska vara i stallet till 11 på kvällen!

Kommentarer
Lovisa (wildisland)

Oj, det låter som en monstervecka! Hoppas att den går bra ändå!

Svar: Ja verkligen!
My Nordqvist

Tid: 14:32:45
Datum: 2016-07-12
Hemsida: http://wildisland.se
Anonym

Aaaah vad segt att jobba så mycket, speciellt nu på sommaren! Hoppas det blir bra i alla fall. :)

Svar: Ja verkligen! Men blir kul när lönen kommer :)
My Nordqvist

Tid: 16:01:53
Datum: 2016-07-12

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: