Midsommarhelgen

Min midsommarafton spenderades hos farmor och farfar med massa släktingar. Åt mat där och umgicks tills jag åkte hem till mig igen och inväntade lite kompisar. Började lite smått med drinkspel och efter ett tag var festen igång. Hade jäkligt roligt även fast vi var få personer så det var alldeles lagomt. Vi spelade kubb mitt i natten och hade väldigt roligt med min flamingomössa. Bland annat bilderna nedan då det dök upp en ny person på varje bild. Bästa snapchatstoryn!
 
Dagen efter var vi uppe i tid. Får tacka de som sov över för annars lär en viss Mattias sovit hela dagen. Klockan 11 beställde vi onlinepizza och satt ute och åt. Därefter var det bara börja städa och fördriva tiden tills man förhoppningsvis skulle bli körduglig. Cooper fick gå ett kortare dressyrpass i paddocken och han var fin! 
 
Avslutade dagen i soffan tillsammans med Mattias, vi åt en massa och kollade på film.  
 
Idag ska vi hämta upp Dennis och Jens för att bege oss till Birsta och köpa allt inför Bråvalla. Inte långt kvar nu!!!!!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: