Nya bikinisar

Idag lurade jag med mig Dennis på Birsta så jag fick lite sällskap. Tänkte titta på lite bikinisar och ett fleecetäcke till Cooper plus några småsaker till Bråvalla. Det mesta följde med hem faktiskt! Har tänkt köpa ett HV polo täcke men eftersom jag köpte bikinisar slog jag till på ett billigare JH collection som var på rea. Nu är snart min shoppinglista helt avklarad. Enda som saknas är en fårskinnspad och en sminkförvaringsgrej. 
 
Annars idag så har jag skurat Coopers damasker och boots plus ett schabrak. Därefter låg jag ute i solen några timmar tills det var dags att förflytta sig in. Sjukt långtråkigt att bara sitta hemma. Skönt ett tag men inte i längden, fast får samtidigt njuta av ledigheten för efter Bråvalla sätter jobbet igång.. Bra med pengar och något att göra på dagarna men tråkigt när det är soligt. Hoppas det regnar alla dagar då. Skämt åtsido men men! Nu sitter jag och inväntar Mattias som borde sluta jobba snart. Då får jag nån att prata med så jag slipper bli schizofren.

Kommentarer
Sara Ekman

Fina :)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 08:00:00
Datum: 2016-06-24
Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Johan

Jag tycker det är jätteskönt att bara vara hemma och inte göra någonting. Inte i längden, som du säger, kanske, men ett par dagar kan jag utan problem bara vara hemma utan att göra något speciellt alls, särskilt nu när det är så fint väder :)

SV: den är jättefin tycker ja:)g

Svar: Ja när det är finväder kan man alltid lägga sig ute eller så, men när man bara går runt inne blir det lite segt :)
My Nordqvist

Tid: 09:14:05
Datum: 2016-06-26
Hemsida: http://schumacher4ever.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: