Trötter nr 1

När Cooper får slöa i hagen eller knappt bli riden så blir han riktigt slö. Det var han igår och idag och lär inte bli bättre förrän han börjar gå normalt igen. 
 
I söndags vilade han. Igår gick vi en promenad där jag fick släpa med mig honom. Idag longerade jag honom och då var han lite piggare men samtidigt hade jag spö och då vågar han inte göra annat. Behöver bara hålla i det så springer han för kung och fosterland. 
 
Måste verkligen sätta igång honom efter alldeles för lång tid på halvfart. Får så dåligt samvete, samtidigt som jag inte vill att han ska få ont i ryggen. Svåra val. Imorgon hoppar jag upp barbacka iallafall och på torsdag vilar han. Därefter SKA han sättas igång!

Kommentarer
Tuva Björnwall

men så söt!!

Svar: Tack .D
My Nordqvist

Tid: 16:23:23
Datum: 2016-06-07
Hemsida: http://nouw.com/tuvabjornwall

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: