Två bra dagar

Gårdagen började med studenfoto 8.10. Gissa vem som fick gå upp klockan 6 för att göra sig i ordning? Jo självklart jag! Normalt behöver 10 minuter men nu skulle jag locka håret och sminka mig lite mer och då tar det sin lilla tid. Blev till och med stressigt på slutet.. 
 
Studenfotot gick förhoppningsvis bra, det märker vi när bilderna kommer. Efteråt hade vi inga lektioner och solen verkar kommit tillbaka till oss så jag låg ute i strax över 4 timmar. Kämpar på brännan! 
 
På eftermiddagen åkte jag till Mattias och vi drog iväg och spelade fresbeegolf med några till. Därefter åt vi årets första mjukglass! När vi kom hem var det dags för grillning. Eller snarare Mattias grillade och jag tittade på, precis som det ska vara. Hög mysfaktor! 
 
Idag vaknade jag tidigt så passade på att titta på Sunes sommar i väntan på att nästa person ville vakna. När det inträffade gick vi ut på äventyr i skogen och var borta ett par timmar. Sjukligt varmt! Hann även med att sola en timme innan det bar av till skolan. Väldigt onödig lektion då vi endast var 4st där och vi satt bara och pratade i 30 minuter. Men men man klagar ju inte! 

Kommentarer
CamillaEsi

Kul att studentfotograferingen gick bra :) Så fina bilder btw :)

Kram<3

Svar: Ja verkligen :) Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:22:09
Datum: 2016-06-01
Hemsida: http://camillaesi.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: