Nu går även jag på lov!

Äntligen tar jag också lov efter ett 12 timmars jobbpass igår och 7 timmar idag. Nu ska jag bara ta det lagomt lugnt och ha terapi med mig själv. 
 
I fredags var det 100-dagars och det sög väl helt och hållet på grund av vissa omständigheter. Började bra och slutade med att jag skulle ta självmord (ungefär) och åkte med huvuvdet före ner för en trappa. Hade dock två livvakter som stod på varsin sida om mig och såg till att det gick långsamt utför. Såhär i efterhand var det en dum ide för min högra höft/bäcken är ganska trasigt. Kan bland annat inte hoppa av Cooper på vänsta sidan för kan inte lyfta benet. 
 
Skulle ta det lugnt eftersom det var tävling dagen efter, vilket det av en händelse inte blev. Nyktrade till en del på krogen iallafall och åkte hem redan vid 1 för jag var inte på något bra humör. Var en bättre idé att åka hem och sova en längre stund och vara piggare på tävlingen. 
 
Annars i helgen var jag bara hemma på lördagen och som jag sa jobbade jag hela söndagen. Idag hade jag ett kortare pass och därefter skrittade jag ut på Cooper. Nu på kvällen var jag hos farmor och farfar för min faster och kusiner är här. Myste på med vovvarna och framförallt Ella! Hjärtisen <3
 
Godaste groggen // Vasalopptittande på jobbet
Ella som gör likandant som Prins John i Robin Hood när han sover // Nöjd Cooper efter tävlingen 

Kommentarer
Tilda Barkselius

Härligt med lov nu, hade vårat förra veckan och skulle gärna ta en vecka till :)

Svar: Ja vill gärna ha tillbaka det nu :D
My Nordqvist

Tid: 22:19:09
Datum: 2016-03-07
Hemsida: http://fluring.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: