Påskhelgen

Jag har haft ganska fullt upp nu under påskhelgen även fast jag legat i soffan och latat mig. Jag har umgåtts med folk alla dagar/kvällar, varit hos Cooper, sovit, festat, dött i soffan och kollar på GIHS (såklart), beställt pizza på faktura vilket inte alls var planerat och avslutade gårdagen med påskmiddag hos mormor och morfar.
 
Idag har jag jobbat och kommer även göra det imorgon och på onsdag. Skönt att ha lite att göra nu på lovet ändå istället för att sitta hemma och lata sig hela tiden som det brukar bli. Framförallt när man tjänar pengar!
 
Annars idag var jag iväg och tränade efter jobbet. Skönt att röra på sig efter helgens bravader! 
 
Hoppas ni haft en bra påsk!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: