Tisdag

Åkte upp till stallet imorse och tog ett dressyrpass på Cooper. Jobbade mest med stretchövningar och framförallt ställa utåt och inåt. Även en del förvänd galopp. Tänkte att han ska få gå lite enklare dessa dagar för han kommer vila fredag-söndag. Bra att han får en liten lugnare vecka eftersom det varit full fart ett tag nu. 
 
Efter stallet stannade jag på gymmet och körde ett ryggpass. Ungefär det som min höft klarar av haha! Men det blir bättre och snart ska jag nog vara fit for fight igen. 
 
Väl hemma gjorde jag en inpackning i håret medans jag gjorde iordning mat och därefter duschade jag såklart. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Var på ett möte på kommunhuset om jobbet och har fått tiderna inför sommaren nu. Bra att få de i tid så man kan planera. Börjar inte jobba förrän i julia iallafall så har ett par veckor efter studenten att bara njuta :D
 

Kommentarer
Tilda Barkselius

Härligt med ett ryggpass :)

Svar: Ja verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 20:55:22
Datum: 2016-03-08
Hemsida: http://fluring.blogg.se/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Inpackning gillas :D. Det påminner mig om att jag måste köpa kokosolja :D.

Svar: Ja det känns som man gjort något bra för håret iallfall haha :D
My Nordqvist

Tid: 21:30:13
Datum: 2016-03-08
Hemsida: http://www.saramadeleine.se
Karro och King :)

Vilken sköön dag :) Fin bild! :)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 22:05:18
Datum: 2016-03-08
Hemsida: http://www.karroochking.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: