Livet leker

Gårdagens grillmys plus dagens solmys skulle man kunna säga att dessa bilder föreställer. Grillade tillsammans med massa härliga människor igår. De fyra första bilderna föreställer fyra av killarna som fick äran att vara med på snapchat med texten "Tjena Pernilla". Skulle bara skicka en på Dennis men sedan spårade det ur lite väl mycket. 
 
Under kvällen fick jag med mig Backlund till stallet för jag skulle skölja Coopers ben. "JAG ÄR RÄDD FÖR HAN HAR SÅ STORT ANSIKTE!!" - Backlund, 21.
 
Jag och Mattias gick och la oss redan vid 12 medans resten av gänget tydligen hade hållt igång bra länge till. Gick upp innan 11 och städade litegrann tills jag fastnade i en solstol. Låg väldigt bra där några timmar tills vi tog en spontanare och drog iväg för att spela frisbeegolf.
 
Cooper fick en skön vilodag i solen men jag var upp och mockade och pussade lite på honom. Höbalen har blivit flyttad till ett torrare ställe så nu slipper vi leran så länge det inte börjar regna igen. Så skööönt!  
 
Vad har ni hittat på i det fantastiska vädret??? 

Kommentarer
Tilda Barkselius

Åh så härligt det ser ut!

Svar: Det var det verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 21:18:37
Datum: 2016-05-06
Hemsida: http://fluring.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: